Воспитание » Страница 65 » "№ 27 жалпы орта білім беретін мектебі" КММ, Семей қаласы, Абай облысы.
Абай облысы білім басқармасының
Средняя общеобразовательная школа № 27
"№ 27 жалпы орта білім беретін мектебі"
Отдела образования города Семей
Қабылдау бөлімі:
+7 (7222) 32-77-71
Директордың орынбасарлары:
+7 (7222) 32-93-57
Версия для
слабовидящих

ЖОҒАРҒЫ ӘСКЕРИ ОҚУ ОРЫНДАРЫНЫҢ СТУДЕНТТЕРІМЕН КЕЗДЕСУ
06
февраль
2019
ЖОҒАРҒЫ ӘСКЕРИ ОҚУ ОРЫНДАРЫНЫҢ СТУДЕНТТЕРІМЕН КЕЗДЕСУ
10-11 сынып оқушылары мектебіміздің түлектері, бүгінде жоғары әскери оқу орындарының студенттері Айдын Елжан мен Аманғазы Ризат (Т. Бигельдинов атындағы Ақтөбе жоғары әскери авиациялық училищесі), Бақдаулетов Санжармен ( Құрлық әскерлерінің Әскери институты ) кездесуге қатысты.
«Ұранды елдің – ұрпағы қайсар» атты әскери-патриоттық сайысы
06
февраль
2019
«Ұранды елдің – ұрпағы қайсар» атты әскери-патриоттық сайысы
Тақырыбы:  «Ұранды елдің – ұрпағы қайсар» атты әскери-патриоттық сайысы . Мақсаты және міндеті:   Кеңес әскерінің Ауғанстан жерінен  шығарылуының 30 жылдық мерекесін салтанатты турде атап өту.  -Оқушыларды Қазақстандық патриотизмге баулу.  -Оқушылардың әскерде қызмет етуге деген ынталарын арттыру.  -Оқушылар арасында достықты нығайту.  -Оқушылардың дене даярлығын спорттық шеберліктерін арттыру.   -Өз Отанына шексіз берілген, патриоттық рухы жоғары, қайсар жауынгер ағалардың ерлігін үлгі ету. 
Принятие в ряды "Жас Қыран" и "Жас Ұлан"
08
декабрь
2018
Принятие в ряды "Жас Қыран" и "Жас Ұлан"
«Жас Ұлан» бірыңғай балалар мен жасөспірімдер ұйымы» республикалық қоғамдық ұйымына мектеп оқушыларын қабылдау  
Консультирование и просвещение школьников, их родителей и педагогов
02
декабрь
2018
Консультирование и просвещение школьников, их родителей и педагогов
Консультирование и просвещение школьников.  Просвещение как форма практической профессиональной деятельности привычна для школьного психолога. Скажем так, это наиболее безопасный вид психологической работы в школе и для самого специалиста, и для его аудитории. Просвещение задает слушателям пассивную позицию, и в этой ситуации новое знание, если оно приходит в противоречие с существующими у человека представлениями или предполагает их изменение, легко может быть отвергнуто, забыто. Насколько
Психокоррекционная и развивающая работа со школьниками
02
декабрь
2018
Психокоррекционная и развивающая работа со школьниками
Развивающая деятельность школьного психолога ориентирована на создание социально-психологических условий для целостного психологического развития школьников, а психокоррекционная — на решение в процессе такого развития конкретных проблем обучения, поведения или психического самочувствия. Выбор конкретной формы определяется результатами психодиагностики. Первая форма в большей степени ориентирована на «психологически благополучных» школьников, уровень развития и актуальное состояние которых
"КҮНШУАҚ" МЕКТЕП ЖАНЫНДАҒЫ ЛАГЕРІ
08
ноябрь
2018
"КҮНШУАҚ" МЕКТЕП ЖАНЫНДАҒЫ ЛАГЕРІ
Лагерьдің мақсаты:  Баланың еңбек және демалыс кездерін қызықты да көңілді өткізу,уақытша балалар ұжымына бірігуге мүмкіндік береді,оқушының әлеуметтік зиятын дамыту және алған тәжірибесін кез келген ұжымда,сонымен қатар әрі қарай оқу іс-әрекетінде қолдану үшін негіз құрады. Лагерь міндеттері: v  Балаларды күн тәртібін сақтауға үйрету v  Өткізілетін іс-шараларда ,ертеңгілік мерекелерде экскурсияда өзін-өзі дұрыс ұстауға шақыру. v  Үстел үстіне қойылатын ойындар арқылы балалардың ой-қабілетін
Школьная прикладная психодиагностика
07
ноябрь
2018
Школьная прикладная психодиагностика
Диагностическая работа — традиционное звено работы школьного психолога, исторически первая форма школьной психологической практики. Сегодня она по-прежнему отнимает львиную долю рабочего времени специалиста. Причины такого положения очевидны. Во-первых, диагностика это то, чему больше всего и лучше всего обучили школьного психолога, какой бы тип образования он не получил. Во-вторых, это наиболее «презентабельный» вид психологической деятельности (то, что можно показать, чем можно отчитаться