КОУЧИНГТЕР ЖОСПАРЫ » "№ 27 жалпы орта білім беретін мектебі" КММ, Семей қаласы, Абай облысы.
Абай облысы білім басқармасының
Семей қаласы білім бөлімінің
"№ 27 жалпы орта білім беретін мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7 (7222) 32-77-71
Директордың орынбасарлары:
+7 (7222) 32-93-57
Нашар көрушілер
нұсқасы

10
январь
2022

КОУЧИНГТЕР ЖОСПАРЫ


Күні:

Коучтер: Отынбаева Д. Б. (тренер), Байгалиева Ж. К. 

Тақырыбы:

Сыни тұрғыдан ойлаудың тиімді моделі-Блум таксономиясы

Мақсаты:

Блум таксономиясы туралы мағлұмат беру,іс-тәжірибеде қолдану,жеке тұлғаның оқуға деген ынтасын күшейту,белсенділігін арттыру,іздендіру,зерттеушілік жұмыстарына тарту,білімді өз беттерімен алуды қамтамасыз ету.

Түйінді идея:

Блум таксономиясы бойынша «пирамида арқауы»білімді қабылдау қабілеттерінің сатылары ретінде қарастыратынын анықтау,әр деңгейдің атқаратын қызметін түсіндіру.

Күтілетін нәтиже:

Блум таксономиясы бойынша оқу тапсырмаларын дайындауды үйренеді.

Алты деңгейлі оқу тапсырмаларын түсінеді.      Күнделікті сабаққа Блум таксономиясы бойынша жоспар құруды үйренеді. Топ арқылы бірлесе әрекет етудің тиімділігін түсінеді.

Сын тұрғысынан ойдаудың түрлі әдіс-тәсілдерін біліп және оларды оқу үрдісінде тиімді пайдаланады. Оқушылардың белсенділігінің артатынына сенімділік пайда болады.

Дерек көздері:

І деңгей үлестірме, мұғалімдерге арналған нұсқаулық, интернет материалдары ақпаратқа сызбалық талдау.

Ресурстар:

І деңгей үлестірме, ноутбук, презентациялар, сағат суреттері, көлік суреттері, Блум таксономиясы туралы мәлімет, плакат, А3, 4 қағаздары, стикер, маркерлер, т.б.

Уақыт

60 минут

Коучинг барысы

 

Іс-әрекет

Ресурс

Ой-сергек: 

5 минут. 

Жағымды ахуал құру.

Clock Baddies сағаты. Сағаттағы әр уақыттың жанына әріптестердің есімін жазыңыздар. Слайдта жазылған іс-әрекеттерді орыңдау керек.  

1.     Құшақтап амандасыңыз.

2.     Арқасынан қағығыңыз.

3.     Бетінен сүйіңіз.

4.     Анекдот айтып күлдіріңіз.

5.     Мақтау айтыңыз.

6.     Ән айтып беріңіз.

7.     Гүлдің суретін салып беріңіз.

8.     Билеп беріңіз.

9.     Арқасына массаж жасаңыз.

10.                       Басынан сипаңыз.

11.                       Суретке түсіріңіз.

12.                       Рахмет айтыңыз.

Сағат суреттері, презентация

 

Топқа бөлу: 

5 минут.

Әр қатысушы слайдтан бір белгіні таңдап ашады. Ашылған сурет пен жазудан мағына іздеп, өз тобын табу керек. Сөздердің бірінші әрпі бойынша топтар құрылуы тиіс.     

Б – Бурабай, БигБен, Бони-М, бәйге.

Л – Ленин, лимон, Лас-Вегас, Леонтьев.

У – унты, Украина, университет, уақыт.

М – Майами, Меркель, Марқакөл, МузАрт. 

Презентация, ноутбук,  белгілер 

 

Проблеманы айқындау

10 минут

Топтық жұмыс. Үстелдің үстінде көлік түрлерінің суреттері жатыр. Соларды топтастыру қажет. 

Кластер қорғау.

Көлік суреттері, ватман, маркер

 

Топтық жұмыс. 

10 минут

1.     Берілген суретке 10 сұрақ қою.

2.     Сұрақтар мен суреттерді ауыстырып, келесі топ қызықты әңгіме түрінде жауап жазу.

Көлік суреті, маркер, А4 беттері.

 

Берілген әдіс-тәсілдермен жұмыс

 

20 минут

Блум таксономиясы(теориялық білім)

Бұл жүйеде мұғалімнің іс-әрекеті-жеке тұлғаға қарай бағытталған тапсырмалар ұсынушы,нақты мақсат қоюшы,бағыт-бағдар беруші,кеңесші,ынталандырушы,

мақсаттарға жетелеуші. 

Оқушы іс-әрекеті-мақсатқа дербес өзінің іс-әрекетімен жетуші белсенді субъект,өзін-өзі және бірін-бірі оқытушы,өз ізденісімен табысқа жетуші.

Тәлім алушылар топта әдіс-тәсілдерді талқылап, жұмыс тәжірибесінде қалай қолдану керектігін көрсетеді.

Презентация, үлестірме материалдары

 

Әдіс-тәсілдердің тиімділігін және қолданылу аясын талқылау

Бұл әдісті сіз қалай түрлендіріп қолданар едіңіз?

Блум таксономиясы бойынша оқу тапсырмаларының алты деңгейі бар.1.«Білу»деңгейінде терминдерді, фактілерді,негізгі түсініктерді,ережелер мен принциптерді білу.

2. «Түсіну»деңгейі

3. «Қолдану»деңгейі

4. «Талдау» деңгейі

5. «Жинақтау» деңгейі

6. «Бағалау»деңгейі 

 

Өз идеяларымен бөліседі.

Блум таксономиясы бойынша «пирамида арқауы»білімді қабылдау қабілеттерінің сатылары ретінде қарастыратынын түсінеді,әр деңгейдің атқаратын қызметін түсінеді, тұжырымдайды,ой елегінен өткізеді, дамытады,ажыратады,саралайды,зерделейді.

Презентация, үлестірме материалдары

 

Проблеманың шешімін қолдану:

(рефлексия) 

15 минут

Нақты тапсырма: Берілген сұрақтарды Блум таксономиясына салу.

1. Алманы пайдаланудан денсаулық үшін қандай пайдасы бар? 

2. Алмамен тамақ дайындаудың төрт тәсілін сипаттаңыз және олардың қайсысы денсаулыққа анағұрлым пайдалы екенін түсіндіріңіз. Сіздің сөздеріңізді айғақтауға арналған сілтемелер беріңіз. 

3. Алма мен апельсинді пайдаланудың денсаулыққа пайдасын салыстырыңыз. 

4. Алма бәлішінің «пайдасыз» рецептісіне өзіңіздің қалауыңызша басқа заттарды қосып, бір «пайдалы» рецепт жасаңыз. Өзіңіз таңдап алған заттардың алғашқысынан пайдалырақ екенін дәлелдеңіз. 

5. Мектептен кейін балаларға алма бәлішін берген пайдалы деп санайсыз ба? Неге – ия немесе неге – жоқ? 

6. Бәліш пісіру үшін алманың қандай түрі жарамды, неге?

10 минут

Тапсырманы бірлесіп орындайды.

Берілген сұрақтарды Блум таксономиясына салып,реттік деңгей бойынша ажыратады, түсіндіреді, дамытады,тәжірибеден өткізеді.

Тапсырма бойынша постер жасап, қорғайды.

А4 беттері, маркер, Блум таксономиясы сұрақтары

 

Кері байланыс: 5 минут

Кері байланыс:

1.Бүгінгі коучинг сабағынан қандай әсер алдыңыз?

2.Бүгінгі сабақ тақырыбы сіз үшін өзекті ме?

3.Сіз үшін жаңа ақпарат байқалды ма?

4.Сізге қай жұмыс көбірек ұнады?

Мұғалімдер коучинг сабағынан алған әсерлерін,тиімді жақтарын,айтар ұсыныстарын жазып қалдырады.

Комментарий: Коучинг үдерісіне қатысқан тәлім алушыларыма Блум таксономиясы ұнады. Блум таксономиясы алты деңгейден тұратынын анықтап,оның алғашқы төрт деңгейі дәстүрлі сабағымызда орындап жүргенін,тек жинақтау, бағалау деңгейлері бойынша тақырыпты синтездеп,жинақтап,қорытындылау керектігі айтылды.Блум таксономиясының деңгейіне салып жасалынған сабақ жоспарлары үлгі ретінде көрсетіліп,сол бойынша жоспарды жасауға болатыны да ұсынылды.

Блум таксономиясы бойынша «пирамида арқауы»білімді қабылдау қабілеттерінің сатылары ретінде қарастыратынын түсінеді,әр деңгейдің атқаратын қызметін түсінеді, тұжырымдайды,ой елегінен өткізеді, дамытады,ажыратады,саралайды,зерделейді.

Стикерлер

 

 

 

 

 









 

 

 


«Оқу мен оқытудағыкритериалды бағалау» тақырыбында өткізілген

коучингтің рефлексивтік есебі

 

 

[attachment=20]

 

 

Коучинг жоспары Блум таксономиясы тәсіліне сүйене отырып жасалынды. Коучингтің бастапқы кезеңінде «Мен басқаның көзімен» тренингі бойынша әріптестерім бір-бірлерінің жақсы мінездерін айтып, баға берді, топқа бөлуде суретте бейнеленгендердің ерекше қасиеттерін бағалата отырып, сұрақтар қою арқылы тақырыптың мақсатын бірлесе анықтадық. Білу бөлімінде әріптестерім«Галерия» әдісі арқылы критериалды бағалау туралы білді. Ой қозғау ретінде Эмато Масарудың «Эксперимент с рисом» деген бейнеролигін көрсеттім. Нәтижесінде мұғалімдер алдарында отырған оқушыларды бөліп-жармай, бірдей әрі әділ бағалау, мақтау сөздерді көбірек айту қажеттігін түсінді.

Осы ойларын дәлелдеу мақсатында"Оқу мен оқытудағыкритериалды бағалау» тақырыбындатанымдық слайдкөрсеттім. Мұғалімдер жақсы түсініп, өз ойларын ашық жеткізді. Алған білімдерін талдау, жинақтау кезеңінде мұғалімдер критериалды бағалаудың маңыздылығы туралы өнім жасап, қорғады. Берілген тапсырмаларды орындау барысында мұғалімдердің критериалды бағалаудың тиімділігін жақсы түсінгендіктерінбайқадым.Яғни, мұғалімдер күнделікті қолданыстағы дәстүрлі бағалаудан гөрі, критериилерғе сүйене отырып бағалаудың тиімділігін түсінді.

 

 

 

Мұғалімдер қолдану кезеңінде топ мүшелерін бағалау критериилерін жасады. Және өздері құрастырған критериилер бойынша қарсылас топтардың жұмыстарын бағалады. Осыдан мен коучинг тақырыбының ашылғанын байқадым.